2 Temmuz 2012 Pazartesi

NE KADAR MANTIKSIZ YAZARLARIMIZ VAR


 dün gülse birsel in yazısını okudum  ''türk kızları yine şahlandı '' yazmış değindiği konuyu haklı buldum eğitim sisteminde  bu kadar haksız değişikliğe susup  justin bieber yürüyüşü yapmamızdan yakınmış bu konuya katılabilirim,haklı.. ama o  çocuk  diye bahsettiğinin bir dünya starı olduğunu unutmuş kendisi..
(''O saçından tuta tuta mahalle berberine gidip "Vur abi şu tipsizin kafayı bir numaraya, yazın püfür püfür gezsin hayta," diyesim var! "Oğlum senin sesin daha kalınlaşmadı, ne bu hadsiz hadsiz kendinden uzun mankenlere yazılmalar, sümüklü," diye terlik atasım var! "Hiç sevmem büyümüş de küçülmüş çocuk, git top oyna, bilgisayar oyna, her lafa karışma," diye ağzına vurasım var. "Erkek çocuğu bu kadar süslü olmaz, ben bile saçımla başımla giydiğimle bu kadar uğraşmıyorum, adam ol adam, şımarma be," diyesim var  Ama desem de kesmez, illa döveceğim. Böyle bir kendini bilmezliğim var benim: Çok gıcık olduğum bir adam varsa, biraz da ufak tefekse, döverim gibi geliyor!''  yazmış ) bizim gülse abla justini  mahallenin sümüklü çocuğu sanıyo  :D ama kendide farkında değilki yazısında savunduğu şeyden çok justine olan  gıcıklığı göstermiş kendin yapmıyosan başkasından istemen biraz nankörlük değil mi ? büyüklerin gençlerden şikayeti çok bide dönüp kendilerine baksalar ne güzel olurdu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder